نخستین هم اندیشی قرآنیان کرج روز سه شنبه در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ عقیق برگزار شد.

 

این مراسم شامل جنگ ستاره ها(ویژه خانواده های قرآنیان)، سخنرانی استاد حنیفی در قالب همایش علمی و محفل انس با قرآن و تجلیل از استاد حاج صالح اطهری فرد بود.

 

شهردار کرج در محفل انس با قرآن و تجلیل از استاد حاج صالح اطهری فرد گفت : کسی که با قرآن مانوس شد کمتر دچار خطا و انحراف می‌شود.

 

سید مهدی مقدسی افزود: باید روحیه قرآنی در بین قشرهای مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تقویت کرد.

 

وی تصریح کرد: اکنون جمعیت میلیونی با فرهنگ‌های مختلف در کلانشهر کرج زندگی می‌کنند که تفکر دینی و معنوی مهمترین عامل همدلی و اتحاد بین این شهروندان است و این تفکر سبب شده تا هر روز بردامنه موفقیت‌های قرآنی و معنوی نوجوانان و جوانان کرج افزوده شود.

 

مقدسی گفت : فرزندان و جوانان کرجی ، افتخارات زیادی را برای ما به ارمغان آورده‌اند که استمرار این همایش‌ها و تجلیل‌ها برای دادن امید به آنان ضروری است .

 

وی از قاری ممتاز بین‌المللی صالح اطهری فر به عنوان جوان کرجی قدردانی کرد و اظهارداشت : تاکنون بیش 400 تن ازفرزندان کرج در عرصه‌های مختلف علمی و قرآنی در سطح جهانی ، آسیایی و کشوری به موفقیت‌های بزرگ دست یافته اند.

 

در این آیین که با همکاری شهرداری ، شورای اسلامی شهر کرج  جامعه قرآنیان و اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان برگزار شد، بیش از 1000 تن از اساتید، قاریان و حافظان قرآن و خانواده محترم ایشان و مسوولان شهری حضور داشتند.

 

دبیرخانه جامع قرآنیان کرج از تمامی دوستانی که در امر برگزاری این هم اندیشی مشارکت داشته و نیز از عموم شرکت کنندگان در آن که باعث شور و نشاط بیشتر برنامه ها شدند تشکر و قدردانی می نماید.